woensdag 22 mei 2013

Review: Braun Silk épil 7 wet & dry (deel 2)

Nu zijn mijn benen juist een week en 1 dag geëpileerd. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat je benen met de Braun Silk épil 7 wet & dry één week glad blijven. Ik begin al wel stoppels te voelen met mijn handen, maar je ziet nog niks! Hier zie je de foto's van mijn ene been geëpileerd met een scheermes en de andere met de epilator. Ik heb heel dicht de foto's getrokken zodat je heel goed kunt zien dat er nog geen stoppels te zien zijn.

Je ziet hier dus duidelijk overal kleine haartjes.


Met deze epilator kan ik zeker mijn oude weggooien! Voordat ik naar het strand vertrek zal ik zeker mijn benen ermee epileren en hem thuis laten. Mijn benen blijven toch zeker anderhalve week haarloos, ja je begint wel stoppels te voelen, maar ziet niks! Ik wil wel zeggen dat je niet lang mag wachten met je haren te laten groeien. Het is ideaal als je haren maximaal 5mm lang zijn, als ze langer zijn is het pijnlijker om ze te epileren. Na de scheerstaking in de winter bijvoorbeeld, kan je best je haren eerst gewoon scheren en een paar dagen later epileren. Zo heb je minder pijn en een optimaal resultaat, want geloof mij je wordt het een beetje beu om met tranen in je ogen en misselijkheid elk haartje tot in detail weg te scheren. En bij kleine haartjes is het bijna pijnloos en is het zelfs plezierig om met het lampje op zoektocht te gaan naar een verdwaalde haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten