vrijdag 10 mei 2013

Review "Goed Gevoel Ladies Fair 2013"


Ik wil direct zeggen dat de kwaliteit van de foto's verschrikkelijk is. Dit komt omdat er heel veen mensen waren en als ik dan stopte om te fotograferen zag ik mensen raar kijken omdat ze dachten dat ik hen was aan het "paparazzien" (ja, ter plekke bedacht :)) Dus ik probeerde het snel te doen en zie nu pas dat ze veel in beweging zijn. Dit was de eerste keer dat ik naar zo'n evenement ging. Overal zag ik stands en veel kleur. Er waren verschillende winkels en merken aanwezig, velen deelden samples uit.


Ook kon je aan zeer veel uiteenlopende workshops deelnemen. Ik heb aan de werkshops "Veggie" meegedaan van vzw Eva, die vertelden hoeveel voordelen er verbonden zijn aan het feit dat iedereen eens per week vegetarisch zou eten. Er werden verscheidene tips gegeven hoe je zeer uiteenlopende vegetarische gerechten kan klaarmaken. 


Ook kon je bij verschillende winkels kleding shoppen met 20% korting. Alles was zeer goed georganiseerd, door alle stands per thema te categoriseren werd het voor ons gemakkelijker gemaakt om uit de doolhof te geraken. Er was een thema stijl, lijf, eten.


Je kon je nagels laten lakken, je voeten laten masseren, visagie behandeling en een bezoek aan de kapper brengen. Ook was er doorlopend een naaiatelier, waar je onder begeleiding de simpelste technieken werden bijgebracht. Ook kon je een speech met veel uitleg kon krijgen van WeightWatchers, een gehoortest doen, een lichaamsanalyse krijgen en zeer leuke uitleg kreeg van Martine Prenen (gezondheidscoach). 


Ik heb het grootste deel van mijn tijd besteed aan de kapper. Ik heb al 3 jaar veel last van haaruitval en jeuk en geen enkele dermatoloog komt tot een oplossing. Ze hebben mij bij "Kevin Murphy" zeer goed geholpen, hier komt een apart artikel over. 
Na afloop kon je een zeer leuke goodiebag afhalen. Echt super, in 1 ruimte stonden zoveel merken bijeen, waardoor je nieuwe merken leert kennen en nieuwe info kunt inwinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten