vrijdag 17 mei 2013

Review: Braun Silk épil 7 wet & dry


Ik heb een fantastische epilator gevonden. Je kan hem onder de douche gebruiken of zoals je het gewoon bent. Maar vooral het uitzicht vind ik prachtig, ik vind dat het er sexy uitziet. Niet te veel roos, het handvat glinstert. Het coole is ook dat wanneer je hem aanzet er een lampje aangaat waardoor je supergoed kunt zien waar er nog haren zijn overgebleven. 


Ik heb hem al uitgeprobeerd, ik ben bezig met een soort missie. Mijn ene been blijf ik gewoon scheren met een scheermes en mijn andere met deze epilator. Ik moet wel eerlijk zeggen dat op mijn been die ik normaal moet scheren met een scheermes heb ik mijn knieën en knieholtes toch met de epilator gedaan. Die werkt zo goed op de knieën! Wat ik ook zo leuk vind is dat het bovenste kopje beweegt, waardoor het echt handig is.

Het pakt de haren goed op. Het is geen wondermiddel, zoals je bijvoorbeeld in sommige reclames ziet: ze vegen met een sponsje en direct is de vieze plek spierwit. Wel het is niet zo met de haren: je epileert en in één beweging zijn de haren weg. Het is ook helemaal niet pijnlijk, de eerste keer dat je je haren epileert gaat het natuurlijk wel pijnlijk zijn, maar nadien niet meer. Ik ben nu even aan het testen hoe lang de haren zullen wegblijven. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten