zondag 9 september 2012

Peelende gel Exfotonic van L' Oréal



Wat belooft de verpakking:

Werking: Zuivert de porien dankzij peelende micro-bolletjes, egaliseert oneffenheden en verwijdert dode huidcellen.
Huidvernieuwende werking: bevat AHA's bekend om hun stimulerende werking bij celvernieuwing.
Reinigt en zuivert de huid.
Textuur: Een schuimende textuur met een fris parfum voor een waar gebruiksgenot. Te gebruiken voor elk huidtype.
Gebruik: Breng de gel met draaiende, masserende bewegingen aan op een vochtige huid- er ontstaat een zacht en luchtig schuim- en spoel vervolgens goed af.
Resultaat: Een huid als nieuw: zacht, glad en gevitaliseerd.


Dit is een van mijn favoriete producten, het doet wat het belooft. Het allerbeste vind ik de geur, het is zo heerlijk! Als je 's morgens nog slaperig onder de douche kruipt en eraan ruikt ben je meteen wakker. Ik voel mij alleen al door de geur heel fris. Omdat dit een peeling is kan je het niet dagelijks gebruiken, maar wekelijks, anders irriteer je je huid. Dus ruik er enkel aan, of laat het open staan in de badkamer.

 
De peeling is schuimend wat zeer positief is omdat je daarna geen douchegel nodig hebt. Het is dus een 2 in 1 product. Ik vind ook dat de kleur heel mooi is, appelblauwzeegroen, als ik ernaar kijk voel ik mij al ontspannen. De gel voelt zeer lekker aan op je lichaam, je voelt de micro-bolletjes over je huid glijden. Omdat de korrels zo groot zijn verwijderen ze zeker dode huidcellen en het is een lekkere massage.



Het kost ongeveer 12 euro, dat vind ik dan wat minder. Maar je kan met deze 200 ml zeker twee maanden doen. Want je gebruikt het 1 keer per week en je hebt niet zo veel nodig omdat het lekker schuimt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten