maandag 17 september 2012

Wenkbrauwen in shape



Wenkbrauwen zijn het belangrijkste van het geziht. Ze geven een vorm, ze laten je boos, blij of verdrietig kijken. Dus als je ze een foute vorm geeft kan je er boos uitzien bijvoorbeeld.

Ik heb al een aantal pincetjes uitgeprobeerd en ik ben tevreden over dit model. De pincet is goed scherp en de punten staan scheef wat zeer handig is. Het pakt de haren goed vast en trekt de kleinste haren eruit. Alleen is het misschien een probleem dat het met moeite open gaat. Het is dus niet zeer buigzaam. Maar ik ben na een tijdje er gewend aan geraakt, zo heb je minder kans dat de vastgenomen haren eruitglippen.


Omdat ik deze pincet in de Blokker kocht verwachtte ik er niet veel van. Het was een soort Limited Edition, want ze hadden er een klein doosje van. Er zijn ook nagelknippers. Ik vind het een heel schattig hartje-vorm. Trouwens het kostte rond de 3 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten