woensdag 26 september 2012

Spot op gezondheid!




Beste lezers (misschien is die er zelfs nog niet, omdat ik pas een maand geleden de blog ben gestart) Ik schreef een tijdje niks omdat ik inspiratie opdeed, door informatie te verzamelen voor de komende posts. Ook is de unief weer begonnen, dus nestelde ik mij weer op mijn kot en ging braaf de lessen volgen. Nu ben ik weer aan het ritme gewende, dus geen excuses meer!

Ik ben nog de afgelopen zondag naar de opendeurdag van de zna ziekenhuizen geweest. Ik zou het iedereen voor volgend jaar aanraden. Dat was zo leerzaam, we hoorden uitleg over bepaalde thema's, konden zelf een aantal tests gratis uitvoeren en bezochten de operatiekamers. Natuurlijk gebeurde alles zonder de patiënten erbij om hun privacy te bewaren. We moesten natuurlijk geen bloedbad te zien krijgen! Uitleg krijgen van een echte chirurg is toch wel de max. De vrijwilligers van die dag, waren super. Zeker doen volgend jaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten