maandag 10 september 2012

Sence pearl shine Lip Balm



De verpakking vind ik heel leuk roze en het dopje is niet over the top versierd. Ik dacht dat hij zelf ook roze zou uitzien, maar het ziet er parelachtig uit.

 
Ik heb al veel lip balms geprobeerd, ik gebruik ze dagelijks, maar deze is toch de speciaalste. Het allerraarst vond ik de kleur, het is alsof je kleine glitters op je lippen hebt, ik heb dit niet vaak gezien. De lippenstift ruikt ook heerlijk, het is wel een specifieke zware geur. Cocos met bloemen of zoiets.
 
Hier heb ik niks op mijn lippen.


 
Hier heb ik op de twee foto's lip balm op. Je ziet in het echt nog meer glans. Ik denk dat het ook een mooi effect zou geven als je het bovenop een felle lippenstift aanbrengt.

Je voelt de lip balm goed op je lippen zitten, het geeft een soort drukgevoel, maar ik vind het leuk. Hij blijft ook lang zitten. Ik heb gegeten toen ik het op had en hij bleef nog schijnen.
 
Ik had dit echt niet verwacht, maar soms vind je in de Wibra (bij douchegels enzo) heel toffe producten ook van een duur merk. Zo zag ik deze lippenstiftjes ik kocht ze alletwee voor 1 euro. Heel goedkoop dus daarom verwachtte ik er niet veel van. Maar ze helpen echt wel tegen schilfertjes en droge lippen in de winter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten