dinsdag 11 september 2012

Persoonlijk


Vitaminas_largeAfbeelding via weheartit.com

Ik wou even uitleg doen over mijn persoonlijke info die mijn posts gaan beïnvloeden. Ik ben heel erg geïnteresseerd in de gezondheid. Ik ben niet geobsedeerd en voer niet alles uit wat ik lees, maar ik vind het zalig om nieuwe info te ontdekken. Ook vind ik het heel tof als ik bij de gelezen info kan zeggen: "Wow dat wist ik helemaal niet!". Ik ben geen expert op dit gebied, maar ik lees en kijk betrouwbare info.

Speech is Silver by B Tal Afbeelding via flickr.com

Ik studeer logopedie en audiologie in Gent, daarom dat ik soms iets ga posten dat ik in de lessen heb geleerd. We hebben bijvoorbeeld zeer goede ontspanningsoefeningen geleerd en veel geleerd over stemhygiëne. Dit is zeer interessante info voor mensen die een sprekersberoep hebben of zangers

Ik wil zeker niet de dokter uithangen, maar ik geef geen schadelijke tips. Je kan dus zelf bepalen of je ernaar luistert of niet. Gewoon wil ik mijn blog een soort agenda voor mezelf maken met leuke recepten of weetjes. Ik ben er al heel veel jaar mee bezig, ik ga ook vaak naar psychologen en diëtisten luisteren.

Ik wil maar zeggen, de dingen die ik hier geef gaan jullie niet schaden. Ik heb zelf een gezonde levensstijl en probeer die aan jullie door te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten