dinsdag 12 februari 2013

Bestelling van 3suisses.be


Onlangs kreeg ik een bestelling van 3suisses.be. Vroeger geloofde ik al dat gedoe met kopen op het internet niet, nu heb ik al een aantal bestelling van ebay gekregen en nu dit. Ik kan zeggen dat de kleren van goede kwaliteit zijn en dat de bestelling zeker in 1 week tijd binnenkomt. Ik heb een t-shirt al zelfs gewassen, geen probleem.




Allemaal mooi ingepakt rond een kartonnetje.


Simpel maar soms heb je dit nodig, 90% katoen.


Met mooie kanten stof eronder. Trouwens ik ben blij met de maten, de kleinste is 34/36 dus de t-shirts zijn soort van elastisch en heel zachte stof.


Heel speciale mouwen en leuke kleur.


Mooie felle kleur en een soort tuniek. De mouwen zijn opgetrokken.

Na deze webshop heb ik zin om andere ook uit te proberen. De verzendkosten zijn 4,99 euro, maar er zijn vaak promotiecodes waarbij je geen verzendkosten moet betalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten