zondag 17 februari 2013

Low budget hulpmiddels

Gisteren heb ik in de Action heel goede deals gescoord. Ik zocht al lange tijd hoe ik het beste mijn juwelen kon opbergen en make up en heb direct alles in de Action gevonden. En dan heb ik nog iets gescoord.


Deze kastjes kan je gebruiken voor ofwel make up ofwel juwelen of andere prullen. Hij kostte slechts 1,69 euro.


Bedoeld voor handdoeken maar is op deze manier veel handiger te gebruiken. Ze waren in verschillende vormen en maten te vinden. Hoef je ook geen nagels in de muur te boren en kan je het altijd gemakkelijk verplaatsen. Ze kosten 1,82 euro voor 4 stuks! Heel handig om kettingen aan te hangen, ik zou wel niet meer dan 5 eraan hangen anders wordt het een rommelboel.


En dan deze prachtige tas was maar 10 euro. Hij is nog in het blauw, licht groen, zwart en bruin. Hij is lekker groot, handig voor school en is super mooi. 
Ik heb nog wat prulletjes gekocht en lekker eten. Het karretje in de Action is altijd vol ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten