woensdag 13 februari 2013

Catrice "Lashes to kill" mascara




Onlangs was er bij Catrice een actie 1+1 mascara, dus je koopt er een en krijgt het tweede gratis. Ik koos voor "False Lashes Fibres" en "Ultra Black", er is nog een waterproof versie. Je ziet dat de borstels verschillen. Ultra Black is driehoekig terwijl de False Lash recht is en grotere borstelafstand heeft.

False Lash Fibres


Ik ben zeer tevreden met het resultaat. De wimpers worden mooi verdeeld en verlengd. Die fibres zijn vezeltjes die worden toegevoegd aan de mascara om een extension effect te veroorzaken.

Ultra Black


Eerlijk gezegd zie ik hier geen verschil met het vorige effect. Ik zie niet echt dat dit zwarter is op mijn wimpers. Het is wel zo dat het langer duurt om deze mascara te verwijderen. Er staat op de verpakking dat hier "black diamond powder" werd toegevoegd, ik weet niet of ik dat moet geloven. 


Om het effect te vergelijken krijgen jullie hier een foto zonder mascara. Nee ik heb hier geen wallen, het licht is verkeerd geplaatst :)

Besluit

Ik heb liever de "False Lash Fibres" omdat deze mascara gemakkelijker verwijdert. Want ik zie geen ander verschil, ze hebben alletwee een mooi effect. De dopjes vind ik zeer handig, ze lopen smaller naar het einde toe, waardoor je het gemakkelijker vasthoudt. De verpakking ziet er ook chic uit en vrolijk.
Nu is de actie van Catrice dus over en kan je 1 mascara kopen voor 3,99 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten