woensdag 3 oktober 2012

Catrice Ultimate Colour lipstick


Ik wou die al een tijdje uitproberen, vooral het nude kleurtje. Je vertrouwt misschien niet dat zo'n goedkoop merk goede lipsticks kan hebben. Ik heb tijdens de actie 2 voor 5€ mijn eerste twee Catrice lippenstiften gekocht.

060 Oh, Juicy! & 010 Be Natural!
Ik vind de verpakking zeer mooi. Voor mij straalt zo'n strakke verpakking iets duur uit. Het kan best een Chanel lipstick zijn. Dan als je de lipsticks uitrolt staat er zo'n coole Catrice erin gegraveerd.
Bij 010 “Be Natural!” is er vanboven een putje terwijl het bij 060 “Oh Juicy!” niet is. Ik denk dat ze zo'n putje bij alle nieuwe kleuren gaan doen. Ik vind het beter aanbrengen met dat kuiltje.

 Niks op mijn lippen.
 010 op: soort beige gloed.
 060 op: oranje achtig.

De kleur dekt direct, je hoeft het dus niet met een ton lagen aan te brengen voordat je iets ziet. En wat was ik verbaasd over de duur! Hij blijft echt lang zitten.
 
 060 afgedept, in het echt ziet het er beter uit.
 
De 060 vind ik te fel voor mezelf, omdat ik uit mezelf al vrij rode lippen heb. Daarom dep ik hem af met een servet en breng erboven een laag lippenbalsen op. Mijn goede tip is dat je op voorhand je lippen goed scrubt. Anders heb je vieze schilfers op je lippen en na een tijdje praten kan je witte omrandingen krijgen.

Catrice is over het algemeen een heel goed low budget merk. De lipsticks kosten rond de 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten