donderdag 4 oktober 2012

Schoenen vergroten

 

Ik heb al jaren een methode om te kleine schoenen een maat groter te maken. Ik heb een probleempje, want ik heb letterlijk maat 37 ½. Ik koop altijd schoenen van maat 37 omdat ik weet wat ermee te doen.

Sexy! Je ziet dat de neus van mijn schoenen nat is, dat is dus van spray.
Pas op dit werkt enkel voor lederen schoen! Enkel de sprays die je op de markt vind om leder uit te trekken werken voor mij niet. Ik trek natte sokken aan daarna de schoenen, op de bovenkant van de schoenen doe ik de spray en dan wandel ik een aantal uur door het huis. Voor mij werkt het vaak. Laatst kocht ik schoenen die te klein waren in de breedte, daarom heb ik hiervoor iets nieuw bedacht. Ik stak een prop papier in elke schoen, je moet het wel zo hard steken dat je het met moeite uitpeutert.
 
 
 
Nu heb ik zelfs geen blaren met die schoenen! Als je het huishouden moet doen en je hebt een te klein paar in je kast verstopt probeer dan deze tips zeker uit. Je moet het tenminste proberen, dan heb je mindere spijt om ze weg te gooien, of niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten