woensdag 31 oktober 2012

Kruidvat Cleansing Reinigingsmelk

 
Hier is dan het beloofde product. Ik had een tijdje geleden een post gemaakt over de lotions, hier is dan nog een product uit dezelfde serie. Ik ben er weer zeer tevreden over.
Wat het belooft: Verwijdert make-up en onzuiverheden op zeer milde wijze. Extracten van hamamelis en amandelolie zorgen voor optimale hydratatie.
 
 
Je ziet hier weer (zoals bij de lotion) parfum, terwijl het voor een gevoelige en droge huid is bedoeld. Enig minpuntje vind ik.
Gebruik: Ik gebruik het 's morgens en 's avonds. Ik wrijf het lichtjes op mijn gezicht in. Daarna verwijder ik het met een wattenschijfje, nat van de lotion cleansing. Er komt echt veel make up en vuil van je gezicht, het product doet dus zijn ding.
 
 
Het is een romige massa, die heel zacht en goed inwrijft. De melk is vrij dik en blijft op je gezicht zitten, maar dat is de bedoeling. Want je moet al het vuil van je gezicht niet op je wrijven maar verwijderen met een watje. Ik vind het zeer lekker ruiken, een klein boeketje bloemen vanuit de weide geplukt. De reinigingsmelk is wel een beetje koud als je het te snel aanbrengt, verwrm het daarom even in je handen.
 
Voor 1,90€ te koop in de Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten